Stare Warunki Gwarancji Rufi

Obowiązują do Dnia 31.07.2016 r.

"Gwarancja Jakości i Zadowolenia" program ten obejmujący wszystkie modele drapaków bez względu na rodzaj tapicerki. Każdy nabywca drapaka, który stwierdzi że nasz produkt nie spełnia jego oczekiwań jakościowych, może zwrócić go na koszt naszej firmy w terminie 14 dni od dnia zakupu (dostarczenia). Opłata uiszczona za drapak w zostanie zwrócona na wskazany rachunek bankowy w dniu odebrania przez nas drapaka. Chęć zwrotu drapaka należy zgłaszać wyłącznie telefonicznie uzgadniając jednocześnie termin i godzinę odbioru drapaka przez naszego kuriera.

Uwaga !!!
  • Drapak nie może być używany !!! (zwrot użynanego drapaka będzie jednoznaczny z odmową wypłaty poniesionych kosztów),
  • W przypadku odstąpienie od umowy (zwrotu nieużywanego drapaka), zwrot kosztów za drapak obejmuje rónież koszty przesyłki drapaka do klienta, natomiast nie obejmuje zwrotu kosztów za jego odesłanie (Klient ponosi koszty odesłania drapaka).
  • Nie podlegają zwrotowi drapaki wykonane na indywidualne zamówienie lub w jakikolwiek spsoób zmodyfikowane na żądnie kupującego

GWARANCJA 36 miesięcy DOOR to DOOR
bez wychodzenia z domu

 

Warunki Gwarancji
  1. Firma *"RUFI"* udziela 36 miesięcznej gwarancji na produkowane drapaki obejmującej: połączenia, kolumny do drapania, drewniane elementy.
  2. Termin ważności gwarancji liczony jest od dnia wystawienia paragonu fiskalnego, faktury vat  lub karty gwarancyjnej (prosimy o zachowanie dokumentów pozwalających na określenie okresu gwarancji ).
  3. Firma "Rufi" przejmuje pełną odpowiedzialność za wady ukryte i jawne, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym a wynikają z przyczyn niewłaściwego wykonania lub wady użytych materiałów.
  4. Lina sizalowa oraz mata sizalowa są materiałami eksploatacyjnymi ulegającymi stopniowemu zużyciu, jeżeli drapak użytkowany jest bardzo intensywnie lub przez dużą liczbę kotów klient w okresie gwarancyjnym może domagać się wymiany tych materiałów ponosząc koszty użytego do naprawy surowca.
  5. Gwarancji podlegają wyłącznie wady produkcyjne wynikające z niewłaściwego wykonania lub wadliwości użytych materiałów.
  6. Liny sizalowe, maty sizalowe, materiały tapicerskie są materiałami eksploatacyjnymi - podlegają zużyciu podczas użytkowania produktu i ich zużycie nie jest podstawą reklamacji świadczeń gwarancyjnych.
  7. Gwarant zobowiązuje się w przypadku przyjęcia i uznania reklamacji do naprawy lub wymiany na nowy uszkodzonego elementu drapaka. (w przypadku reklamacji tapicerki gwarant zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic w odcieniach użytych materiałów).
  8. W przypadku stwierdzenia usterki bądź też uszkodzenia któregokolwiek z elementów drapaka zgłoszenie reklamacyjne należy wykonać telefonicznie pod jeden z numerów +48.327080333, +48.327080334, +48.783966753, +48.530713332, a następnie reklamowany produkt należy niezwłocznie przekazać do siedziby firmy "Drapaki Rufi" (zabrania się użytkowania niesprawnego bądź uszkodzonego drapaka gdyż może to spowodować skaleczenie-zranienie a w skrajnych przypadkach nawet śmierć kota).
  9. W przypadku zgłoszeń gwarancyjnych uzgadniany jest termin odbioru uszkodzonej części (jeżeli zajdzie taka potrzeba całego drapaka) przez kuriera a następnie po dokonanej naprawie (maksymalnie 3 dni robocze), element ten jest odsyłany przesyłką kurierską. Cała naprawa odbywa się w systemie |DOOR to DOOR wyłącznie na koszt gwaranta.
  10. Reklamacje przyjmowane są na podstawie dowodu zakupu (faktura lub paragon fiskalny) lub karty gwarancyjnej jeżeli została taka wystawiona.


Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zdjęć oraz opisów bez zgody właściciela jest zabronione. Wszystkie znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli i na stronach sklepu użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych