Warunki Gwarancji Rufi
GWARANCJA 96 miesięcy DOOR to DOOR
AKTUALIZACJA WARUNKÓW 25.01.2021r.
Firma Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik udziela :
§1
96miesięcznej (8 letniej) gwarancji i przejmuje pełną odpowiedzialność za:
- wszystkie połączenia śrubowe, kołnierze mocujące, rozpory sufitowe,
- wady ukryte i jawne, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym a wynikają z niewłaściwego wykonania lub wadliwości użytych materiałów,
§2
24 miesięcznej (2 letniej) gwarancji na wszystkie powierzchnie lakierowane w drapakach serii ekskluzywnych oraz drapakach do wolier przejmując odpowiedzialność za :
- wady ukryte i jawne, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym a wynikają z niewłaściwego wykonania lub wadliwości użytych materiałów,
2. Termin ważności gwarancji liczony jest od dnia wysyłki towaru i rozpatrywany na podstawie dołączonej do produktu karty gwarancyjnej.
3. Tapicerka, lina sizalowa oraz mata sizalowa są materiałami eksploatacyjnymi podlegającymi zużyciu. Zużycie eksploatacyjnie nie może być podstawą reklamacji i świadczeń gwarancyjnych.
4. Gwarant w przypadku przyjęcia i uznania reklamacji zobowiązuje się do naprawy lub wymiany na nowy uszkodzonego elementu w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dostarczenia produktu do naprawy (gwarant zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic w odcieniach użytych materiałów).
5. W przypadku stwierdzenia usterki bądź też uszkodzenia produktu, należy niezwłocznie przesłać zgłoszenie reklamacyjne na adres
E-mail [email protected], załączając opis uszkodzenia, zdjęcia uszkodzenia oraz skan karty gwarancyjnej. Wstępne zgłoszenia reklamacyjnego może zostać złożone telefonicznie pod numerem telefonu: +48 327080333, +48 327080334, +48 783966753.
Program wymiany liny sizalowej na słupach do drapania
1. Firma Drapak Rufi Barbara Kosma-Zamarlik uruchamia bezpłatny program wymiany liny sizalowej w okresie 36 miesięcy od daty zakupu drapaka,
2. Uszkodzenie należy zgłosić telefonicznie lub poprzez E-mail do biura obsługi klienta Firmy Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik (po potwierdzeniu przez biuro przyjęcia zgłoszenia) uszkodzony słup (słupy) przesłać na adres:
Drapaki Rufi
Plac Kilińskiego 1
32-660 Chełmek
Polska
3. Za uszkodzony słup uważa się całkowite przecięcie minimum trzech zwoi i odklejenie ich od słup,
4. Naprawiony, przewinięty słup zostaje odesłany do klienta w terminie maksymalnie 3 dni roboczych,
5. Każdy zakupiony drapak (słup drapaka) może zostać zgłoszony do programu maksymalnie dwukrotnie w okresie 36 miesięcy,
6. Firma Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik zastrzega sobie możliwość ewentualnego zakończenia programu bez podania przyczyny-uzasadnienia. Wszystkie produkty zakupione w okresie trwania programu będą objęte nim przez okres 36 miesięcy od daty zakupu nawet w sytuacji gdyby program wcześniej został zakończony.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zdjęć oraz opisów bez zgody właściciela jest zabronione. Wszystkie znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli i na stronach sklepu użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych