Nowe Warunki Gwarancji Rufi

 

 

GWARANCJA 60 miesięcy DOOR to DOOR

Nowe Warunki Gwarancji Obowiązują  od dnia 01.08.2016 r.

 

 

  1. Firma Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik udziela 60 miesięcznej

(5 letniej) gwarancji i przejmuje pełną odpowiedzialność za:

- wszystkie połaczenia śrubowe, kołnierze mocujące, rozpory sufitowe,

- wady ukryte i jawne, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym a wynikają z niewłaściwego wykonania lub wadliwości użytych materiałów,

 

2. Termin ważności gwarancji liczony jest od dnia wysyłki towaru i rozpatrywany na podstawie dołaczonej do produktu karty gwarancyjnej.

 

 

3. Tapicerka, lina sizalowa oraz mata sizalowa są materiałami eksploatacyjnymi podlegającymi zużyciu. Zużycie ekloatacyjnie nie może być podstawą reklamacji i świadczeń gwarancyjnych.

 

 

4. Gwarant w przypadku przyjęcia i uznania reklamacji zobowiązuje się do naprawy lub wymiany na nowy uszkodzonego elementu w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dostarczenia produktu do naprawy (gwarant zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic w odcieniach użytych materiałów).

 

5. W przypadku stwierdzenia usterki bądź też uszkodzenia produktu, należy niezwłocznie przesłać zgłoszenie reklamacyjne na adres

E-mail [email protected], załanczając opis uszkodzenia, zdjęcia uszkodzenia oraz skan karty gwarancyjnej.  Wstępne zgłoszenia reklamacyjnego może zostać złożone telefonicznie pod numerem telefonu: +48 327080333, +48 327080334, +48 783966753.

 

 

 

 

 

Program wymiany liny sizalowej na słupach do drapania

 

 

  1. Firma Drapak Rufi Barbara Kosma-Zamarlik uruchamia bezpłatny program wymiany liny sizalowej w okresie 36 miesięcy od daty zakupu drapaka,

  2. Uszkodzenie należy zgłosić telefonicznie lub poprzez E-mail do biura obsługi klienta Firmy Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik (po potwierzeniu przez biuro przyjęcia zgłoszenia) uszkodzony słup (słupy) przesłać na adres:

Drapaki Rufi

Ul. Dunikowskiego 10

41-407 Imielin

Polska

  1. Za uszkodzony słup uważa się całkowite przecięcie minimum trzech zwoi i odklejenie ich od słup,

  2. Naprawiony, przewiniety  słup zostaje odsałny do klienta w terminie maksymalnie 3 dni roboczych,

  3. Każdy zakupiony drapak (słup drapaka) może zostać zgłoszony do programu maksymalnie dwukrotnie w okresie 36 miesięcy,

  4. Firma Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik zastrzega sobie możliwość ewentualnego zakończenia programu bez podania przyczyny-uzasadnienia. Wszystkie produkty zakupione w okresie trwania programu będą objęte nim przez okres 36 miesięcy od daty zakupu nawet w sytuacji gdyby program wcześniej został zakończony.


Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zdjęć oraz opisów bez zgody właściciela jest zabronione. Wszystkie znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli i na stronach sklepu użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych