- Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży przez firmę: Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik, ul. Adamskiego 33B, 41-407 Imielin, NIP 222-053-18-93, REGON 273774796, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra Cyfryzacji i Technologii prowadzącą sprzedaż akcesoriów dla zwierząt.
- Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie a sprzedającym.
- Każda osoba składająca zamówienie w sklepie internetowym drapaki.pl jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem oraz warunkami gwarancji udostepnionymi w dziale "Gwarancja". Nieznajomość Regulaminu lub Warunków Gwarancji nie zwalnia Klienta z zawartych w nich postanowień.
- Podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym Klient potwierdza fakt zapoznania się z regulaminem oraz jego akceptację.
- Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zamówienia.
- Firma Drapaki Rufi zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku gdy dane podane przez Klienta podczas rejestracji, są niepełne, błędne lub nieprawdziwe.
- Ujawnienie danych jest całkowicie dobrowolne, jednak niezbędne w celu dokonania rejestracji i dokonania zakupów. Wszystkie udostępnione w formularzu rejestracyjnym dane są chronione zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE i wykorzystane przez firmę w celu dokonania sprzedaży i wysyłki zamówionego produktu. Sposób postępowania, gromadzenia i przechowywania udostępnionych przez Państwa danych został szczegółowo opisany w polityce prywatności https://drapaki.pl/content/15-polityka-prywatnosci
- Zapłata za zamówiony produkt powinna nastąpić najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych (bez względu na wybraną metodę płatniczą- PayPal, Dotpay, przelew na rachunek bankowy).
- O wszelkich zmianach lub trudnościach w realizacji zamówienia klient informowany jest na podany adres e-mail lub numer telefonu.
- Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
- Podane ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy.
- Dostawa realizowana jest za pomocą firmy kurierskiej, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Termin realizacji złożonych zamówień wynosi do 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie oraz zwracając otrzymany dowód zakupu ( paragon ) . Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni (podstawa prawna: ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia dostarczenia rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do transakacji osoby fizycznej dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania i musi zostać dostarczony w stanie nienaruszonym. Jeśli towar zostanie zwrócony zgodnie z regulaminem i obowiązującym prawem, Firma Drapaki Rufi zwraca uiszczoną kwotę nabycia produktu w ciągu 14 dni roboczych na wskazane przez klienta konto bankowe. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres siedziby firmy Drapaki Rufi.
- Firma Drapaki Rufi nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego wykorzystywania lub użytkowania oferowanych produktów.
- Wady fizyczne powinny być zgłaszane bezzwłocznie, po ich ujawnieniu. Nieznaczne różnice kolorystyczne między prezentacją internetową a wyglądem oryginału, nie mogą być przedmiotem reklamacji.
- Zamiszczeone zdjęcia są wyłącznie zdjęcimi poglądowymi, produkt może znacząco odbigać od prezenowanego na zdjęniu w zależności od wybranej przez klienta konfiguracji, rodzaju materiału lub poprawek i modernizacji technicznych wprowadzonych w międzyczsie przez producenta.
- Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika firmy kurierskiej w momencie dostarczenia przesyłki i po sporządzeniu przez niego protokołu szkody.
- Wszystkie zdjęcia prezentowane na stronie www.drapaki.pl są własności firmy Drapaki Rufi i nie mogą być kopiowane, rozpowszechniane i powielane bez zgody właściciela firmy .
- Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu podlegają możliwości złożenia reklamacji. Reklamację należy zgłaszać telefonicznie +48.783966753 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]. Reklamowany towar należy odesłać na adres "Drapaki Rufi" Barbara Kosma-Zamarlik, ul. Adamskiego 33B, 41-407 Imielin. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne zostanie udzielona niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych od jego zarejestrowania.
- Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu objęte są 36-miesięczna gwarancją DOOR to DOOR. Szczegóły gwarancji znajdą Państwo na podstronie Gwarancja.
- W sprawach nieregulowanych przez niniejszy regulamin stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
- W sytuacjach nadzwyczajnych takich jak epidemia, które nie są od nas zależne, przewidujemy wydłużenie okresu produkcji do 20 dni roboczych.
- Strona internetowa Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert. Klient zamawiając towar składa ofertę zawarcia umowy. Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie otrzyma na podany adres e-mail wygenerowany automatycznie komunikat potwierdzający otrzymanie przez Sklep zamówienia.
Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi wraz z otrzymaniem ze sklepu wiadomości e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji, komunikat „w trakcie realizacji". Wiadomość ta jest równoznaczna z przyjęciem przez Sprzedającego złożonej przez Klienta oferty”. - Zamówienia realizowane poprzez domenę sklepu drapaki.pl w walucie PLN ( polski złoty ) realizowane są tylko z wysyłką na terenie Polski. Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski ( kraje UE ) wymagają płatności w walucie EURO.
- Firma Drapaki Rufi zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu w przypadkach, gdy w zamówieniu złożonym przez konsumenta nastąpiły zmiany : wymiarów słupów , wymiarów półek oraz innych indywidualnych wytycznych klienta uważanych jako produkt na zamówienie. Sytuacja dotyczy również indywidualnego oznakowania produktu na życzenie klienta : własne logo , nazwa lub zdjęcie. „Przypadki wyłączenia prawa odstąpienia od umowy uregulowane są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta (dalej: Ustawa). Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Artykuł 16 lit. c dyrektywy 2011/83/UE zakazuje ustanawiania w ustawodawstwie krajowym prawa konsumenta do odstąpienie od umowy przewidującej dostawę towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych.”
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY :