GWARANCJA
AKTUALIZACJA WARUNKÓW 01.07.2022r.
-
Firma Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik udziela :
§1
24 miesięcznej (2 letniej) gwarancji DOOR to DOOR i przejmuje pełną odpowiedzialność za:
- wszystkie połączenia śrubowe, kołnierze mocujące, rozpory sufitowe,
- wady ukryte i jawne, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym a wynikają z niewłaściwego wykonania lub wadliwości użytych materiałów,
§2
24 miesięcznej (2 letniej) gwarancji na wszystkie powierzchnie lakierowane w drapakach serii ekskluzywnych oraz drapakach do wolier przejmując odpowiedzialność za :
- wady ukryte i jawne, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym a wynikają z niewłaściwego wykonania lub wadliwości użytych materiałów,
2. Termin ważności gwarancji liczony jest od dnia wysyłki towaru i rozpatrywany na podstawie dołączonej do produktu karty gwarancyjnej.
3. Tapicerka, lina sizalowa oraz mata sizalowa są materiałami eksploatacyjnymi podlegającymi zużyciu. Zużycie eksploatacyjnie nie może być podstawą reklamacji i świadczeń gwarancyjnych.
4. Gwarant w przypadku przyjęcia i uznania reklamacji zobowiązuje się do naprawy lub wymiany na nowy uszkodzonego elementu w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dostarczenia produktu do naprawy (gwarant zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic w odcieniach użytych materiałów).
5. W przypadku stwierdzenia usterki bądź też uszkodzenia produktu, należy niezwłocznie przesłać zgłoszenie reklamacyjne na adres
E-mail [email protected], załączając opis uszkodzenia, zdjęcia uszkodzenia oraz skan karty gwarancyjnej. Wstępne zgłoszenia reklamacyjnego może zostać złożone telefonicznie pod numerem telefonu: +48 783966753.
Program rozszerzonej gwarancji
Firma Drapak Rufi Barbara Kosma-Zamarlik uruchamia bezpłatny program rozszerzonej gwarancji :
1. Bezpłatna wymiana liny pokrywającej słupy do drapania w okresie 48 miesięcy ( 4 lata )
( Za uszkodzony słup uważa się całkowite przecięcie minimum trzech zwoi i odklejenie ich od słup)
- Dożywotnia rozszerzona gwarancja na wszystkie połączenia śrubowe, kołnierze mocujące oraz inne połączenia występujące w produktach.
Po głównym okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane ze zwrotem jak i odesłaniem naprawionego towaru ponosi klient .