Raty Santander

Newsletter

Warunki Gwarancji Rufi

 

 

GWARANCJA 96 miesięcy DOOR to DOOR

AKTUALIZACJA WARUNKÓW 25.01.2021r.

 

 

  1.     Firma Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik udziela : 

    §1

    96miesięcznej (8 letniej) gwarancji i przejmuje pełną odpowiedzialność za:

    - wszystkie połączenia śrubowe, kołnierze mocujące, rozpory sufitowe,

    - wady ukryte i jawne, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym a wynikają z niewłaściwego wykonania lub wadliwości użytych materiałów,

    §2

    24 miesięcznej (2 letniej) gwarancji na wszystkie powierzchnie lakierowane w drapakach serii ekskluzywnych oraz drapakach do wolier przejmując odpowiedzialność za : 

    - wady ukryte i jawne, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym a wynikają z niewłaściwego wykonania lub wadliwości użytych materiałów,

     

    2. Termin ważności gwarancji liczony jest od dnia wysyłki towaru i rozpatrywany na podstawie dołączonej do produktu karty gwarancyjnej.

     

     3. Tapicerka, lina sizalowa oraz mata sizalowa są materiałami eksploatacyjnymi podlegającymi zużyciu. Zużycie eksploatacyjnie nie może być podstawą reklamacji i świadczeń gwarancyjnych.

     

     4. Gwarant w przypadku przyjęcia i uznania reklamacji zobowiązuje się do naprawy lub wymiany na nowy uszkodzonego elementu w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od dostarczenia produktu do naprawy (gwarant zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic w odcieniach użytych materiałów).

     

    5. W przypadku stwierdzenia usterki bądź też uszkodzenia produktu, należy niezwłocznie przesłać zgłoszenie reklamacyjne na adres

    E-mail [email protected], załączając opis uszkodzenia, zdjęcia uszkodzenia oraz skan karty gwarancyjnej.  Wstępne zgłoszenia reklamacyjnego może zostać złożone telefonicznie pod numerem telefonu: +48 327080333, +48 327080334, +48 783966753.

 

 

 

 

Program wymiany liny sizalowej na słupach do drapania

 

 

  1. 1.     Firma Drapak Rufi Barbara Kosma-Zamarlik uruchamia bezpłatny program wymiany liny sizalowej w okresie 36 miesięcy od daty zakupu drapaka,

    2.     Uszkodzenie należy zgłosić telefonicznie lub poprzez E-mail do biura obsługi klienta Firmy Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik (po potwierdzeniu przez biuro przyjęcia zgłoszenia) uszkodzony słup (słupy) przesłać na adres:

    Drapaki Rufi

    Plac Kilińskiego 1

    32-660 Chełmek 

    Polska

    3.     Za uszkodzony słup uważa się całkowite przecięcie minimum trzech zwoi i odklejenie ich od słup,

    4.     Naprawiony, przewinięty  słup zostaje odesłany do klienta w terminie maksymalnie 3 dni roboczych,

    5.     Każdy zakupiony drapak (słup drapaka) może zostać zgłoszony do programu maksymalnie dwukrotnie w okresie 36 miesięcy,

    6.     Firma Drapaki Rufi Barbara Kosma-Zamarlik zastrzega sobie możliwość ewentualnego zakończenia programu bez podania przyczyny-uzasadnienia. Wszystkie produkty zakupione w okresie trwania programu będą objęte nim przez okres 36 miesięcy od daty zakupu nawet w sytuacji gdyby program wcześniej został zakończony.


Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zdjęć oraz opisów bez zgody właściciela jest zabronione. Wszystkie znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli i na stronach sklepu użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych